Hemma igen...

2009-05-27 @ 17:44:55
Nu har jag kommit hem för dagen. Kom hem strax innan fem här. Sedan sist jag skrev så har jag bara pluggat och pluggat. Jag och Junia har suttit i matsalen och lyssnat på musik och varit duktiga. Och lärarna tycker vi är så duktiga som sitter där och kämpar på, det har vi hört idag, haha. Jenny kom ner och var lite rolig en gång; "är du fastklistrad där på stolen?!" HAHA. Då hade jag suttit där på förmiddagen när hon var ner och sedan på eftermiddagen så satt jag med samma grejer och allt.. Kulkul.. När klockan blev efter halv fem så kände vi att nu är det dags att gå hem, och passade på när det inte ösregnade.

Nu skiner solen dock. Skönt. Jag ska lämna datorn nu igen, men inte för att plugga. Inte än iallafall. Jag ska betala min mobilräkning, sedan fylla i lite grejs i min kalender och sedan räkna lite på pengarna mina. xD haha.

Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback