Hur ska detta gå?!

2009-05-27 @ 19:46:42
Saker kvar att fixa i skolan:
Historia A: Diskussionsfrågor i avsnitt 5.
Historia A: Nånting(?) avsnitt 4.
Religion B: Fördjupning om religiös dans.
Desktopp: Informationshäfte.
Desktopp: Affisch.


Så mycket är det faktiskt inte. Men jag ska vara klar denna veckan. Alltså har jag imorgon och på fredag på mig. Och imorgon är skolan stängd också, heja. Jag vill sitta där och plugga, för annars kommer inget hända ju. Så spännande och se vad som händer och sker. Imorgon tänkte jag ju iallafall försöka bli klar med diskussionsfrågorna. Så mycket mer kan jag inte göra hemma, eller fördjupningen går ju också. Men jag tror inte det blir något av med den. Och på fredag har jag fullt upp i skolan. Ska på handledning på morgon, försöka göra klart desktopp-uppgifterna då också, historia på förmiddagen och på eftermiddagen så är det pedagogiskt ledarskap.. Heja!!! Det löser sig nog med allt. Betyget ska iallafall sättas på måndag, förutom religionen som sätts på fredag. xD haha.

Det är bara att kämpa på... jag känner mig oerhört stressad!

Kommentarer
Postat av: ingela dilen

Jaa, jag tror angelica och du sitter i samma sits...märks att ni e syskon....haha

2009-05-27 @ 20:51:50
Postat av: Angelica

Det här är INTE roligt!!!

2009-05-27 @ 21:18:21
URL: http://adilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback