Hur trött får man bli alltså.

2009-05-05 @ 22:38:32
Nu äntligen är jag hemma för dagen, haha. Kom hem för en liten stund sedan bara. Jag ska berätta om studieresan lite kort i ett eget inlägg, haha. Men jag kom iallafall hem vid sex och då var det matdags direkt. Vid halv sju-tiden så kom pappa, Sinikka och Yvonne och hämtade mig, då skulle vi in till Läkerol arena och kolla på Elvis-musikalen. Som glada hudik teatern kör, haha. Den var helt okej, lite rolig och mindre rolig, haha. Men jag var trött också, men den var väl värd att se... Den höll på i 2,5 timme med en halvtimmes paus ungefär...

Nu ska jag kika igenom vad jag missat under dagen, sedan lägga in bilder från dagen och sedan blogga om dagen. xD haha. Sedan sova, tidigt idag. Dödstrött fan..

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback