I felt your touch and I wanna dance the night away.

2009-05-28 @ 09:59:52
Trött som bara den sitter jag här och ugglar. Jag kom inte upp imorse så det blev inget studiebesök på annonsbladet, tråkigt ju. Jag vill ju dit, haha, men jag har inte hört mobilen alls, hm. Och mamma ringde om min cykel också, kunna inte lämna in den idag, skulle göra det nästa vecka. Ska iallafall upp på stan med mor senare här, förtidsrösta och köpa linsvätska, haha. Sedan lär jag fortsätta på min packlista, har skrivit lite nu men det är ju fan svårt. Man vet ju inte vad det blir för väder, hm. Får packa lite blandat helt enkelt. Och jag ska även försöka plugga lite idag, fast jag är hemma. Hoppas det går bra..

Nu ska jag kika runt lite här, hörs senare!
Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback