I skolan...

2009-05-27 @ 13:16:22

Jag sitter här i matsalen som vanligt. Just nu är jag själv här, haha. Jag kom hit vid halv nio imorse, väldigt trött. Då satte jag mig vid datorn och skrev ut lite papper till fördjupningen.. Läste lite spanska också, tänkte att jag skulle göra prov ju.. xD Vid tjugo i tio ungefär så hittade jag A och vi gick iväg och pratade massa historia. Uppgifterna jag har kvar i avsnitt 2 och 5.. Sandra kom också, för vi båda har avsnitt 5-uppgiften. Satt nog med A en halvtimme och fick hjälp. Vid tjugo över tio så trodde jag det var dags för spanska, läraren kom och vi pratade. Han hade nämligen redan satt betyg på mig, det gjorde han förra veckan. Så jag behövde inte göra provet, och jag fattade det som att jag fick VG i spanskan också, men han sa åt mig att skriva in mig på spanska steg2 till hösten för den har vi inte hunnit med. Gött med VG iallafall. :D Så jag for ner till matsalen efter det..

Och här sitter jag ännu, tog en kort liten paus just nu. Jag kände att jag behövde det. Men jag ska fortsätta med historian nu, ska försöka bli klar med uppgiften i avsnitt 2. Det skulle kännas så skönt ju.. Får se hur långt jag kommer.. Vi hörs mer senare..

Pusshej!


Kommentarer
Postat av: ingela dilen

Duktig du är...kraaam

2009-05-27 @ 16:45:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback