If I were a boy, I would turn off my phone.

2009-05-06 @ 22:26:55
Sedan sist så har jag läst igenom lite religionstexter. Ska ha en liten diskussion med läraren om barnuppfostran på fredag och måste välja en frågeställning typ. Svårt, inte valt ännu, hon säger säkert till mig imorgon. xD haha. Sedan loggade jag in på msn, det var inte så värst bra. Då blev det inget plugg alls, alla skrev. xD haha, men det var lite mys ändå. Kul att vara lite social ibland. För det kommer inte bli mycket av de nu, de sista veckorna. Tyvärr...

Sitter här och lyssnar på Beyonce just nu och är väldigt trött. Det har jag varit hela dagen. Det blir tidig kväller ikväll, det måste bli det. Jag lär plugga lite på min redovisning sedan också. Det blir nog bra det där. : )

Saker att fixa imorgon:
- Prata med A om en uppgift + lämna in filmer till henne.
- Boka tid med Irene om ett snack om struktur.
- Prata/boka tid hos studieväledaren på drop in 10-12.
- Redovisning i Info&layouten + fixa de två sista uppgifterna, 13-15.
- Plugga på om ideologierna.
 
Nej, nu ska jag kika ner och se vad mor gör. Och sedan plugga på redovisningen. Sängen väntar sedan. Så jag säger go´natt här nu...

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback