Imorgon är en annan dag!

2009-05-25 @ 23:55:33
Nu har jag lyckats bloggat om helgen också, det känns väldigt skönt. Det är bara scrolla ner... En helt lövely helg ju!!


Det har inte hänt mycket alls här. Jag har typ mest bara bloggat. Kikat bloggar och hängt på face, haha. Och lyssnar på musik för en gångs skull. Agnes - Release me. Så sjuktbra låt, vi tränar till den. Jag vet inte riktigt vad jag ska göra nu, hm. Jag ska nog ta och bädda upp här, gå och hämta lite vatten också typ. Döhett här inne nu.. Sedan ska jag typ sova, en dag imorgon också. Skola som gäller då också. Hela dagen lång. Plugga lite historia och religion. Heja! Och sedan på kvällen ska jag träna, finally typ. :D Två veckor sedan nu, bara för att jag var sjuk förra veckan.. Jag längtar, iiih.

Hörs mera imorgon, go´natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback