In Estocolmo.

2009-05-14 @ 20:38:52
Jag är som sagt i Stockholm...
Och jag har inte riktigt haft ork för att blogga...


Jag är hos Micke här nu, mötte upp Micke i stan vid halv fyra ungefär. Snurrade runt lite på stan och sedan raka vägen hit. Vi har ätit och kollat på tv.. Och det är snart dags för andra semifinalen också, heja Grekland och Azerbajdzjan. Sitter här med godis och chips, ska fixa nåt att dricka tills det börjar också. : )

Gårdagen var bara helt toppen, jag ska blogga om den någon dag här, kanske när jag kommer hem.. Beyonce är helt fantastisk!!! Jag kan inte fatta att jag var där i Globen igår och såg henne, sjuukt!!


Skriver mer senare. Pusshej!

Kommentarer
Postat av: Angelica

Jag vill också ha godis och chips! Har inte ätit det på hela veckan nu haha.

2009-05-14 @ 21:12:15
URL: http://adilen.blogg.se/
Postat av: ingela dilen

Skönt att du har det bra,gumman...Hälsa Micke!!!Pussar

2009-05-14 @ 23:24:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback