Jag är så trött...

2009-05-27 @ 00:36:06
Jag ligger här i sängen nu och lyssnar på musik. Och bara funderar massa, på allt.. Och jag har inte öppnat pluggböckerna än heller. Och det kommer inte hända, för då somnar jag. xD haha. Men jag ska faktiskt inte bli kvar här, ska nog stänga ner här och försöka sova nu, som nog inte ska vara så svårt, haha. Imorgon väntar skolan igen, hela dagen lång. Det finns mycket jag måste göra ju, sista dagen jag kan vara där typ. Eller jag är väl där fredagförmiddag också typ. Hoppas det, det kommer nog behövas. : )

Att göra imorgon:
- Träffa A vid ca 9.. Betygssnack och hjälpsnack.
- Träffa Irene på förmiddagen. Hjälp med religionen.
- Spanskalektion på förmiddagen? Prov kanske...
- Göra klart informationshäfte i Desktop, dator med rätt program?
- Plugga historia, göra klart uppgift avs.2.


Det där ska jag försöka hinna med i skolan imorgon. Jag vet inte hur jag ska lyckas. Speciellt inte med alla de tre översta, för det är ju på samma tid typ. xD Men på nåt sätt ska det gå, det måste gå!!! Skriver imorgon igen...

Go´natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback