Jag orkar inte mer...

2009-05-19 @ 22:57:26
... vill inte vara kvar... *lalala*

Jag är så förkyld så det är inte sant. Ibland får jag knappt fram något ljud alltså, haha. Det är otroligt jobbigt. Och jag måste till skolan imorgon, det känns sådär alltså. Jag hoppas verkligen jag får göra mitt spanska prov imorgon och sedan ta mig därifrån, jag orkar inte vara med på lektionen. För jag kan ändå inte prata något, knappast. Men jag lär nog vara kvar i matsalen iallafall och plugga lite. Det händer mer där än hemma ju. Och jag börjar få lite bråttom med lite grejer, blä. Men det är svårt att finna orken, styrkan att plugga nu när man är sjuker. Man vill helst bara ligga hemma och slappa... Men hoppas få något gjort imorgon iallafall. Heja mig!

Nu ska jag stänga ner här, hörs tomorrow!
Go´natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback