Lyser som guld, för kärlekens skull.

2009-05-07 @ 17:11:12
Idag har det varit skolan också. Kom dit strax efter halv tio, ner till matsalen till Junia direkt. Där var även A, haha. Satt där och pratade ett tag. Vid tio så var jag till studievägledaren, tänkte skriva in mig på kurser till hösten. Men jag vet inte vad jag ska plugga för något, när jag inte fick plugga engelska pga att jag redan är godkänd, blä. Sedan ner till matsalen igen, och det hände inte mycket. Jag bestämde textgrejs till religionsjokset imorgon. Vid ett så hade jag info&layout, där de var några som redovisade inkl. jag. Det gick väl bra, sedan fick vi ett minitest att göra och det gick bara bra. Smågrejer på två uppgifter kvar nu bara, woho. Så skönt!! Slutade vid tre och då trallade jag hemåt. Mor ringde och jag svängde in hos gammel mormor på bruket och fikade lite där. Kom hem för en stund sedan nu...

Nu sitter jag här och blänger runt, snart dags att äta också. Och sedan vidare på träning, gud så kul det ska bli. Har inte tränat där på länge ju, haha :P Skriver senare igen...

Pusshej!

Kommentarer
Postat av: Wendela

mysigt de lät med farmor på bruket:D

2009-05-07 @ 20:22:58
URL: http://ho0mii3z.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback