Men genom muren kan ingen nå...

2009-05-12 @ 15:29:14
Nu är jag här lite snabbt. Lära in och kika ifall det skulle bli någon träning idag eller inte. Det var nämligen fullbokat igår och jag ställde mig i reservkön, och hade idag fått mail om att jag fick en plats. Woho, så ska iväg strax efter halv fem. Längtar!!! Direkt efter träningen ska jag in till Gävle, till tandläkarn, ska vara där vid sju... Sedan hem för ESC semifinalen. :D

Har varit i skolan lite snabbt nu, kom hem för en stund sedan. Pratat med Junia lite i matsalen. Haft historiaprov som jag inte ens hade behövt varit där på, fy sjutton vad svårt det var. Fyra stora diskussionsfrågor om politisk historia. Bläää. Jag gav upp, också pratade jag lite snabbt om det med Annette och Johan innan vi drog hemåt. Det skulle lösa sig sa A. : )

Sitter här och trycker i mig lite chips nu, men ska ta och äta nån ordentlig mat, haha. Så jag orkar träna lite... Hörs senare ikväll!!

Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback