Min dag!!!

2009-05-29 @ 22:02:35
Idag har det varit i skolan. Kom inte dit så tidigt som jag tänkte mig, haha, dit strax efter tio. Träffade Ingela i gympasalen och satte mig där vid datorn och pluggade lite på min uppgift i desktop. Den blev jag klar med efter lunch någon gång. Pratade även med A innan lunchen om hur vi skulle göra med avsnitt4 i historian, för jag klarade inte provet där, så jag fick en skrivuppgift, ännu en. xD haha. Så jag hade ju att galet mycket i skolan idag.. Slapp gå på pedagogiskt ledarskap för jag var tvungen att bli klar med historian. Men jag gjorde klart båda uppgifterna i historian iallafall, kursen blev klar. :D Woho. A tyckte jag var sjukt duktig som hade kämpat så bra under dagen. Jag följde med henne in på ped. ledarskaps lektionen när jag var klar. Två styclen som hade sina examinationer kvar, så jag blev kvar. Lite pyssel och gruppövningar ute. Klar starx innan fem-tiden. In och pratade lite med A, grattade henne i förskott och tackade för terminen, sa även hejdå till J och H. Sista dagen på komvux nu typ. Cyklade sedan hemåt..

Kom hem vid fem, och starx efter åkte vi in till Gävle och hämtade upp Micke och syster. Väl hemma här så trallade vi iväg till Göransson Arena för att kika lite. Och där hörde vi även Jessica och co när de repade, så braaaaa!!! Sedan hem efter sju för att äta lite mat, gottgott. Sedan tog vi oss en tripp runt i Sandviken. Och nu gör vi inte mycket, ska lämna detta. Ville bara kika in och berätta om dagen. Hörs mera imorgon. Då väntar Jessica...

Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback