Och solen lyser åter vägen där du går.

2009-05-28 @ 12:08:27

Jag hamnade här igen, inte bra.

Jag och mor har tagit en sväng till stan för ett tag sedan. In på Specsavers för jag lära köpa linsvätska. Pratade lite med dem där att jag inte fick någon vätska till linserna nu senast, men skulle ha haft det, så det fixade dem. Så jag fick hem sex flaskor, gratis. xD haha. Efter det trallade vi till stadshuset och förtidsröstade, så nu är det klart. Sedan åkte vi hemåt igen. Och här händer inte mycket, jag försöker klura ut vad jag ska packa ner för kläder för nästa vecka. Haha, ska testa lite kläder här snart.. Och nu är det egentligen bara plugget kvar, från den listan jag skrev.. Och klockan är inte mer än tolv, heja. Då borde jag hinna få lite plugg gjort också.

Nu; testing av kläder.
Pusshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback