Så mycket att göra, men så lite tid...

2009-05-25 @ 18:55:28
Idag har det varit skolan.. Kom dit kring halv elva ungefär, satt nere i matsalen som vanligt. Pluggat lite historia.. Satt där med Junia, Malin och Emelie och pratade, hihi. Jag, J och E hade väldigt roligt ett tag där, vi satt alla med olika uppgifter i olika ämnen. Pratade lite högt för oss själva och sedan svarade man även på varandra också. xD Det var mycket roligt.. Vid två-tiden så var det dags att träffa Irene, pratade lite om hur allt hade gått och sådära. Ska dit på onsdag igen och då ska jag få lite hjälp med fördjupningen i religionen, najs. Och vid tre så var det dags för historia, jag lånade en dator då och skrev över allt som jag hade skrivit i blocket, det kändes skönt. Jag har inte så värst mycket kvar nu alltså, i historian då. Efteråt pratade jag lite med A och vi bestämde att jag skulle komma förbi henne på drop-in tiden på onsdag, men att jag även skulle till skolan imorgon och plugga massa. Efter det så cyklade jag hemåt och var hemma strax efter halv sex.

Nu gör jag inte så mycket... Jag har bokat tågbiljett tidigare här, woho. Bokade in mig på stepen imorgon, yeah! Annars sitter jag mest och glor runt på massa på datorn, och väntar på maten som mor håller på med. Men jag borde faktiskt ta och plugga, de är lite bråttom med allt nu ju.. Gaah... Hörs senare!!

Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback