Snart, snart, snart...

2009-05-12 @ 20:54:36
Hemma igen och det har jag varit sedan halv åtta ungefär.. Träningen gick superduperbra. :D Det var step up och P hade gjort nytt program, askul verkligen!!! Trött som fan efteråt. Mamma hämtade mig och vi åkte raka vägen in till tandläkarn i Gävle. Skulle ju vara där vid sju, och tio över sju var det klart. xD Onödigt fan, hon bytte lite joks och fixade lite, hon tyckte det hade gått fort med tänderna, hihi. Jag har dessutom fått ett preliminärt datum för operationen och de är den 3 november. hihi. Det blev donken-mat på hemvägen, mycket gott!!

Nu sitter jag mest här och väntar på att klockan ska slå nio. :D Ska bli kul att se hur allt låter och ser ut och iiiih!!! HEJA SVERIGE LIKSOM!!!

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback