So why do I keep coming back.

2009-05-21 @ 16:52:47
Nu är jag hemma igen, kom hem från ica för ett tag sedan. Var dit med mor, syster och Robert. Shoppade lite mat, godis och glass, hihi. Och jag tog ut pengar så jag kan betala bussen imorgon. Yeah! Det blir buss imorgon till Stockholm, det blev bäst så. Messade med Mika för en stund sedan och vi ska träffas lite, kuuuul!!! Som sagt, jag har bokat bussen och målat naglarna på min lilla göra-lista.. Fast jag har ju även packat det som går att packa ner just nu, för kläderna ligger i tvätten och sminket åker ner imorgon. Men lite svårt att veta vad som ska med, vet ju inte hur vädret ser ut i helgen heller...

Nu sitter jag här och lyssnar runt lite på youtube, ska kika runt på bloggar och sådant också. Sedan ska jag göra ett försök i att plugga lite, det behövs verkligen.

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback