There's always gonna be another mountain.

2009-05-21 @ 23:55:43
Det har inte hänt så mycket sedan sist. Mest suttit här och glott runt, laddat hem lite låtar som jag nu ska lägga över på mobilen. Sedan ska jag sova, för att komma upp i tid imorgon. Och imorgon väntar Stockholm. Härligt som fan! Blir kvar hela helgen hos Micke. Träffa massa vänner; Mika, A-K, Emma, Milla och Thilda kanske. Mycket trevligt! Se Bounce på lördag också, askul ska det bli. Söndagen spenderas på Skansen med Micke, och co(?). Och efter det är det hemresa igen. Ingen dator följer med så jag bloggar när jag är hemma igen.

Hoppas alla får en skön helg, det ska iallafall jag ha!!!
Go´natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback