Everytime I hear your heartbeat I will comfort you.

2009-05-04 @ 23:19:03
Det har inte hänt så mycket här sedan sist, men suttit och kollat runt på allt. Kollat lite tågtider och sådant för helgen, woho. Det ska bli kuuuul!! Och jag har pratat med Micke i fonen också, lite planering och sådära, det ska nog lösa sig till slut så... Och jag har läst på lite grann på presentationen också..

Min vecka ser ut som följande:

Tisdag: Studieresa till Uppsala 7.30- ca18.00. Elvis-musikal i Gävle med pappa, Sinikka och Yvonne.
Onsdag: Ped. ledarskap 10-12 / Spanska 10.15-11.35 (prata med läraren).
Torsdag: Desktop 8-9.50. Info&layout 13-15 - redovisning. Träning 18.10-19.10.
Fredag: Ped. ledarskap ?!. Åka till syster i Uppsala på eftermiddagen.
Lördag: Dansfestival i Uppsala 9-17.30. Tåg vidare mot Stockholm till Milla.
Söndag: Stockholm, och lite så. (a)


Sitter här just nu och pratar lite med Milla och försöker packa ihop min väska till imorgon. Jag ska försöka komma i säng tidigt idag, före tolv. För jag lär upp tidigt imorgon ju, gaah. Hur ska jag komma upp. xD haha. Men det löser sig nog, jag ska bara fixa det sista här nu och sedan bädda upp och lägga mig. Hörs imorgonkväll igen.

Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback