Det börjar kännas ok nu!

2009-05-06 @ 18:39:08
Idag har skolan stått på schemat. Börjde vid tio och fick skjuts av mor min. Hade pedagogiskt ledarskap, där A började gå igenom organisationsteori, men vid halv lära hon iväg. Då kom en av rektorerna in och skulle prata lite med oss om ledarskap och hur han är som person och tycker om det. Det höll väl på en tjugo minuter ungefär, sedan blev vi typ utkastade från klassrummet för en annan lärare behövde det. xD Så vi alla tog vårt pick och pack och begav oss ner till matsalen för en diskussion om manligt/kvinnligt ledarskap. A kom efter en kvart ungefär och undrade typ varför vi satt där.. Men vi fixade en ny sal och där pratade vi lite snabbt om feedback och om vad som händer nästa lektion. Jag lånade hem filmen Die Welle som ska ses i kursen, haha. Slutade vid tolv och då pratade jag lite snabbt med A och sedan ner i matsalen igen. Där nere hände det inte mycket alls. Jag och Junia satt mest där och pratade och sprang runt. Emelie och Malin kikade förbi lite snabbt, trevligt. Jag fixade lappar med stödord till redovisningen imorgon. Pratade även med Jenny lite snabbt om religionen och bokade en tid på fredag, även för en muntlig grej, gaah. Vid tre så tröttnade vi på att sitta där, så vi drog upp till Johan och Annette för lite snack om olika saker, blev kvar där typ 20-30 min. Haha, får se vad de kan hitta på i historian till mig.. Sedan trallade vi hemåt...

Hemma strax efter fyra. Och jag har inte gjort ett skit sedan dess typ. Eller skickade in två uppgifter i religionen som Jenny ville ha, som jag typ inte orkat skicka in tidigare. xD Skickade in en grej till A med, som jag ska kolla på med henne imorgon. Annars har jag inte gjort så mycket alls här, men jag ska ta och kika på filmen jag lånade hem idag, så det blir gjort iallafall.

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback