23/5 - Fantastisk dag med galna vänner. <3

2009-05-25 @ 23:27:27
Klockan ringde vid tio-tiden, vi gjorde oss klara och packade med allt för dagen. Vid ett skulle vi möta upp resten på centralen; Mika, Emma och A-K. Mycket trevligt. Och vi tog oss typ direkt ut till Skanstull och trallade bort till Orionteatern, jag skulle hämta ut mina biljetter till Caution! med Bounce. Det var inte öppet när vi kom, så vi fick vänta en kvart typ, så vi hängde utanför där, mys! In och hämtade biljetterna och sådära, såg då att David Dalmo skulle inte vara med och att Daniel Koivunen var inhoppare. Han var bl.a. med bakom Linda i mellon 08...


Klockan var typ bara kring två-tiden då. Och insläppet till Bounce var vid 15.15. Så vi begav oss därifrån. Trallade runt massa på söder, upp och ner för gatorna. Myspys. Letade billigt godis, men hittade inget typ. Vi såg Jennie Larsson med pojkvän också, hihi. Tillslut visste vi inte vad vi skulle ta vägen så då bestämde vi att, jag och Mika skulle ju på Bounce, men att de andra tre skulle ta sig iväg och handla inför grillningen på kvällen. Vi hängde med bort till t-banan vid medis och tog där hejdå från dem. Jag och Mika vidare in på donken för lite strips för att orka med showen sen. Satt där ett tag och bara pratade, hur mysigt som helst. <3 Strax efter tre så tog vi oss därifrån, trallade samma väg tillbaka till Orionteatern. Det var öppet så vi tog oss in bland alla, lämnade jackorna och jag köpte programmet och vi tog oss in i lokalen. Det var ju ståplats som gällde...

Föreställningen började med en liten film först, och den var faktiskt seg. Man blev trött, haha. Sedan började det, släckte ner och ja, vi blev rädda när de kom gående med masker. xD haha. Sedan tog det fart på riktigt och jag vet inte riktigt vad jag ska säga alltså. Det var så sjukt jäkla häftigt ju. De använde sig verkligen av hela lokalen. I mitten, på sidorna, i taket, på golvet bland publiken, åkte lina över publiken... ja allt man kan tänka sig. Jag blev glatt överraskad!!! Och att man kunna röra sig runt på golvet, vart man ville och sådära. Man stod inte kvar länge på ett och samma ställe. Allt var verkligen så sjukt häftigt. Alla är ju helt otroliga. Ett nummer som jag aldrig kommer glömma är när Jennie och Ambra dansar i en box.. Woow säger jag bara.. känslan, uttrycken, woow. Vi var så nära till tårar där, så vackert!!! Även öppningen när de dansar på de olika sidorna, så häftigt. Men showen var så sjukt grym, bland det bästa dem gjort någonsin!!! Så glad att jag kom iväg och såg showen ju, lätt värt pengarna. Hade kunna gått tusen gånger till alltså. WOW!!! Efteråt var det skumdisco typ, jag och Mika var dit en snabbis. Blev lite äckligt skumigt blöt om fötter och ben. xD haha. Ingen av Bouncearna var kvar efteråt där.. Men preciis när vi skulle ta oss ut till jackorna så såg jag Jennie Widegren på andra sidan, hon var ner och pratade med någon vid båset. Så jag rusade över och skrek på henne, hon stannade. Pratade lite snabbt med henne, hon är görgo ju!!! Jag diggar henne till tusen, och det var ju henne jag ville träffa, så jag var helnöjd sedan när vi gick därifrån. :D

Vi tog oss till ica inne på ringen vid Skanstull och köpte lite godis. Sedan tog vi t-banan till centralen och bussen ut till Waldemarsudde för att hitta på de andra tre för grillningen. Vi fick vägbeskrivningen ut till udden där dem var, kom ut vid halv sju ungefär.. Så himla mysigt det var där, ute på en gräsplätt vid vattnet typ. Sjuktmysigt! De hade packat upp filtarna och allt, och grillen var i full gång. Vi började typ grilla direkt, korv med bröd blev det. Mycket gott att sitta där och äta. Sedan hade vi nacho-chips och marshmellows också. Gott!! Lyssnade massa på musik också. Pratade, skrattade, sjöng, hoppade hage, tog kort och ringde lite folk. Riktigt jäkla mysigt hade vi det där ute på djurgården. Måste vi göra om gänget. <3 Strax efter halv tio tog vi oss hemåt, hann med bussen när den kom, heja!
       

Jag, Micke och Emma hoppade av vid Nybroplan medan de andra brudarna fortsatte till centralen. Sa hejdå till dem.. Och vi trallade vidare till t-banan och tog där hejdå från Emma. Men vi skulle ju ses dagen efter. Och vi åkte hem till Micke. Och jag minns inte vad vi gjorde. Kollade på någon film där hemma med resten. Satt vid datorn och blängde ett bra tag tror jag. Åt lite godis och sådära. Vi somnade sent, efter två-tiden tror jag allt det blev. xD


T a c k  ä l s k a d e  v ä n n e r . <3

Kommentarer
Postat av: Mikael

Den här dagen kommer alltid att bli ihågkommen, och vi måste tillbaka dit någon gång! Tack allihopa <3



... och nej, jag kan inte vara normal på kort :)

2009-05-26 @ 20:22:23
URL: http://mikaeljanzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback