When your body moves like that.

2009-05-07 @ 21:33:33
Sitter här och mumsar i mig glass för fullt, haha. Vanilj med krossad choklad och chokladsås, mums :D Och lyssnar lite på musik, som vanligt. Fixade de där uppgifterna i info&layouten för en stund sedan och nu är jag klar med kursen, woho. Ska bara ha en handledning med läraren sen och se vad jag får för betyg. Och jag tror jag är klar med pedagogiskt ledarskaps kursen också, hm. Hinner inte gå på några fler lektioner där iallafall innan kursslut, haha.

Jag var ju och tränade här tidigare. Step up mellan 18.10-19.20. Det är så jäkla kul alltså, jag kan inte förstå. Jag kan verkligen släppa allt och bara vara mig själv där. Jag älskar´t. Studsa runt på den där brädan, upp och ner, hit och dit. Helt lövely alltså. Vilken energikick man får, och vilken glädje, åh. Och Päivi är bäst, så är det bara. Så sjuktgrym och vilka pass hon gör, helt otroligt. Idag fick vi hoppa runt på två brädor var och det är svinkul, det gäller att hålla koll på fötterna, haha. Efteråt så stannade jag kvar och pratade lite, trevligt.

Kom hem strax innan åtta och det började spöregna, haha. Jag har inte gjort så mycket mera sedan, försökt packat lite, men svårt när det mesta har tvättats och ska torka först, haha. Nej, nu är glassen slut och jag ska kolla lite på religionstexten till imorgon.

Tjingtjong!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback