Vårruset avklarat för året!!!

2009-05-18 @ 23:03:48
Vilken lång dag det har varit idag alltså. Det började med att jag drog till skolan till tio ungefär, satt där och pratade med Junia och Malin. Vid lunchen kom Annette ner, och det var okej att jag åkte med henne in till Gävle efter lektionen. Pratade lite mer med henne, sedan cyklade jag hemåt. Här hemma blev det mat, bytte om och packade väskan lite och pratade med mor lite, som sedan skjutsade mig tillbaks till skolan. Vid tre var det dags för historia med A, där gjorde inte jag så mycket. Pratade lite med A, och även med Sandra för vi ska göra en annan uppgift i avsnitten vi håller på med för vi har slutdatum nu i maj. Slutade strax efter fem. Då var det raka vägen upp till personalrummet med A, lämnade mina böcker hos henne. Pratade även lite med Jenny också, religionsläraren. Trevligt!

Sedan var det raka vägen ut till bilen. Jag älskar Annettes bil alltså, en peugeot 206 cc, jag vill ha en sådan och det har jag velat sedan 2005 nu xD. Vi pratade om lite allt möjligt på vägen in till Gävle. Allt från hur det går i skolan, eurovision, helgen, hennes dotter, dans.. osv. Mycket trevligt. Väl inne i Gävle så släppte hon av mig vid högskolan, där i parken där loppet började. Hon skulle vidare och hämta nummerlappen och så. Jag kikade runt lite på stället, bytte om till springskorna och sådära. Strax efter halv sju så var det dags att ta sig upp till starten där det var uppvärmning. Mycket folk. Och vid 19.00 så var det dags att börja. Jag stod i andra gruppen, vi blev iväg släppta fem minuter efter.. Och jag sprang hela vägen runt, hela 5 km. Hejohå, trots halsont och skit. Klockan stod på 38min när jag gick i mål, men kom på sedan att jag lära ju räkna bort fem minuter också. Så tiden blev 33 minuter. Jäkligt nöjd alltså. Förra året fick jag 40min. Och A och jag sa att vi hade som mål att slå hennes 37min från förra året. Yaay, det gjorde jag!! Sedan stod jag där och väntade in A och gick med henne en bit bort för att sedan svänga av till bussen...

Hemma här igen strax efter nio typ. Och jag har inte gjort så mycket sedan dess, suttit här bara. Och nu är jag jäkligt snuvig alltså. Inte så mycket halsont, det är skönt. Men snuvigt värre, det är jobbigt ska ni veta!! Nu ska jag ta och kika runt lite till här och kanske blogga om dagarna som varit, hihi. Lite snabbt iallafall...

Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback