Who do you think you're fooling now?

2009-05-21 @ 20:38:59
Jag har försökt pluggat lite på min religionsfördjupning om religiös dans. Det är inte lätt nånstans. Den mesta faktan verkar bara finnas på engelska och jag fattar inget. För det första så tycker jag religion är ointeresant och har jäkligt svårt att ta till mig, och för det andra så är det på engelska som jag inte ens förstår så mycket av. Blanda religion och engelska, allt går skit! Jag gav liksom upp, får se vad som händer på måndag... Om jag ger upp allt, helt och hållet.

Jag gör inte så mycket annat här, lyssnar på rix fm och funderar typ. Jag ska nog ner och hämta lite glass och se vad folket nere gör..
Pusshej!

Kommentarer
Postat av: Celicia

Lilla Carro, vad har du gjort med menynbajset?

<------

2009-05-21 @ 21:46:42
URL: http://celiciahallin.blogg.se/
Postat av: Carro

Celicia: Vadå? Jag har inte gjort något alls. :S haha.

2009-05-21 @ 21:48:46
URL: http://cardil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback