"beställ en dagens till mig!"

2009-11-15 @ 21:08:49

Jag kollade på Bones för en stund sedan här, fysjutton vad det är bra alltså. Jag har saknat det, verkligen! Riktigt bra är det.. Lövely att det är tillbaka.. :) Får bara komma ihåg att kolla på det varje söndag också, haha. Innan det så kollade jag på Gossip girl för en gångs skull, det är också bra. Annars har jag inte gjort så mycket mera.. Just nu kollar jag på Heartbreak hotel! Haha, igen liksom, men nu går den ju på tv.. Jag älskar filmen verkligen. :D Så sjukt jävla bra.. Jag har nog sett den lite för många gånger, när man kan sitta och rabbla replikerna också. xD haha. Lövely! Nu ska jag se vidare här..

Pusshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback