Dagen bara försvinner..

2009-11-17 @ 19:45:21
Dagen började med skola.. Kom dit strax innan tio-tiden och vid kvart över tio så skulle jag träffa tyskaläraren. Vi gick igenom kapitel 1 i boken.. Räknade 0-20, läste korta dialoger och gick igenom hälsningsfraser typ. Kändes väldigt roligt må jag säga, privatlektion i tyska. xD haha. Vi ska träffas på måndag igen, och till dess ska jag gå igenom kaptiel 1 lite snabbt och även kolla på kapitel 2. Gött! Efter en timme med henne så gick jag ner till Junia och co i matsalen. Och där satt vi hela dagen lång, pratade och pluggade. Vid halv fyra så tröttnade vi, så då gick vi hemåt i regnvädret.. Hemma här vid fyra-tiden och var dyngsur. xD haha. Det blev lite fika med mamma och mormor som var här. :) Vid halv sex ungefär så åkte vi in till gävle, tandläkarn vid sex-tiden. Sista före operationen.. De satte i lite fler hakar och grejs, klar efter en halvtimme.. Då var det bara att åka hemåt och nu sitter jag här.. Och väntar på maten!

Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback