Dagen förbi...

2009-11-06 @ 17:27:48
Vaknade sådär lite i lagom tid. Uppe och hoppade, duschade, åt frukost och så. Fick skjuts av mamma till stan vid lunchtid när hon var hemma på lunch från jobbet. Jag tog mig in på bokia för att köpa ett rutat kollegieblock till matten. Sedan drog jag till Hammar, där det var kursintro för psykologin och medicinsk grundkurs vid ett-tiden. Där gick det fort och efter det så drog jag bort till komvux, pratade lite snabbt med matteläraren och sedan ner till matsalen till Junia. Satt där och pratade och allt. Hannah kom ner efter sin lektion också, trevligt. Trallade hemåt vid halv fyra-tiden.. Sen jag kom hem så har jag inte gjort så mycket. Blev tvungen att ladda ner senaste versionen av MSN för att kunna använda det, bläää. Aja, när det laddas ner så läste jag lite tyska, haha. Najs! Och nu sitter jag här och kollar på Förkväll, Marie Serneholt blev intervjuad tidigare och snart är det dags för Jill Johnson. Najs. :D Senare ikväll får vi se vad som händer..

Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback