My day. <3

2009-11-02 @ 20:48:37
Fullt upp dagen lång typ... Mötte upp Micke på centralen strax innan två-tiden och vi hoppade på t-banan ut mot Skärholmen och tog oss in till Marie direkt. Så himla mysigt att träffa henne igen. Stod och pratade med henne ett bra tag om allt möjligt verkligen. Fick reda på lite saker, fan va najs!! Efter ett tag där så tog vi hejdå och begav oss in mot stan.. Där vi kikade runt massa, träffade på Mari (i threeD). Trevligt trevligt. Vi såg även Gert Fylking och Sanna Ekman (skådespelerska) ute på stan.. Åt lite på donken också, innan vi begav oss till Förkväll hotellet, där Micke stannade för att Nina Söderquist var med. Jag trallade vidare mot kungsgatan, till biografen Rigoletto. Det var som sagt galapremiärHelena Bergströms film "Så olika" ikväll. Micke kom så fort han hade träffat Nina och hann med att spana lite kändisar, som inte visade sig vara några alls nästan. Vi träffade iallafall Jessica Heribertsson, mys! Tillslut så kom Helena Bergström och alla skådisarna typ.. Jag blev lite iiihii över att Helena kom.. Hon är ju som sagt en av mina absoluta favoritskådisar! Jag var ju bara tvungen att prata med henne, så jag tog mig fram och efter att hon hejat på alla hon kände så knackade jag lite fint på axlen, haha. Berömde henne för nya filmen, och sa även att jag gillar henne och har sett det mesta med henne typ och att hon är jättegrym!! Hon blev jätteglad och tackade så mycket, hon är sööt. :D Överlycklig gick jag sedan tillbaks till Micke.. Vi stannade kvar till slutet, tills det inte kom nå mer folk. Vi tog hejdå och vi båda gick åt varsitt håll, jag hoppade på vid hötorget och var hemma vid sju-tiden ungefär. :)

Najs dag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback