En lista som så många andra gjort. xD

2009-11-21 @ 21:37:42

Vad gjorde du kl 08 imorse: Satt på upptåget till Stockholm.

Vad gjorde du för 15 min sedan: Pratade med mor typ.

Det sista du sa högt: Jag har snurrat runt massa på baken idag.

Det senaste någon sa till dig: Då förstår jag dig!

Vad har du druckit idag: Mjölk.

Vad var det senaste du åt: Choklad.

Vad var det senaste du köpte: Sanna Nielsen julskiva "Min önskejul 2001".

Vad är det för färg på din ytterdörr: Brun.

Vad är det för väder hos dig nu: Grått, tror jag.

Godaste glassmaken: Öhm.. Vanilj, choklad, jordgubb.

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Nja.

Sover du tungt: Hm, vet inte, oftast tror jag.

Drömmer du mardrömmar: Nej, inte vad jag vet. xD

Trivs du med ditt jobb: Inget jobb, studerar.

Favoritklädsel: Mjukisbyxor och linne.

Favoritlåt just nu: Another winter night - Sanna, Shirley och Sonja. <3

Vad ser du om du tittar till höger: En fåtölj.

Vad gör dig glad just nu: Musiken. Dagen.

Vad ska du göra härnäst: Ner och hämta glass.

Höger eller vänsterhänt: Höger.

Humör just nu: Glad men trött.

Favoritgodis: Choklad.

Kläder just nu: Mjukisbyxor och linne.

Sommarplaner?: BSC, Sthlm, träffa GG, Pride, Gbg.. och massa mera hoppas jag!

Hur många kuddar sover du med: Jag har tre kuddar.

Spelar du något instrument: Nej, men vill lära mig gitarr.

Morgon eller nattmänniska: Natt.

Vad är viktigast för dig: Vänskap och kärlek.

Är du kittlig: Nej.

Snarkar du: Hm, tror inte det.

Stjärntecken: Vädur.

Äckligaste insekten: Öhm, vet inte.

Längtar du mest efter just nu: Dem som får mig att må som bäst. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback