Fångad av en stormvind.

2009-11-25 @ 19:57:29
Nu sitter vi här hemma och glor lite på Mello 50 år - favoriter. Najs! :D Jag dog lite över avundsjuk-numret. xD haha. Annars gör vi inte så himla mycket.. Har varit inne i stan hela dagen, lite shopping.. Det blev en tröja och ett linne! Träffade tjejerna i Sheelah också, trevligt! Mötte ju upp Micke och hans klasspolare sedan, de skulle fixa en sak.. Sedan vid fem-tiden tog vi oss till åhléns och där mötte vi upp Lollo. Vi var på en Carola-signering, haha... Jag var dock inte upp, hade ingen skiva så.. Träffade Jennifer där, trevligt! Efter allt där så åkte vi hemåt direkt, åt mt och sedan planterade vi oss framför datorn och tvn.. Haha, jag skrattar lite här, alla är ju så små. xD Nu ska jag kika vidare...

Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback