Hej hopp!

2009-11-29 @ 12:38:47

Nu är jag här igen... Det blev lite ändrade planer igår därför det inte blev nå mer inlägg. xD haha. Det blev ett spontant konsertbesök, vi var på Stjärnklart igen! Wow, vilken show alltså! Träffade massa gosiga människor.. Jessica Marberger. ♥ hihi. Så vi kom hem inatt typ, och då orkade vi ej sätta oss vid datorn.. Men jag ska blogga om gårdagen nån gång också...

Nu sitter jag här och kikar lite, jag ska åka hemåt idag.. Om 2,5 timme går min buss hem mot Viken igen, lite tråkigt. Men det händer ju lite skoj hemma också innan det är dags för min operation.. Jag har iallafall packat ihop mina väskor här, den ser ut som en korv ju. xD haha. Aja, jag skriver mer när jag är hemma igen!

Pusshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback