Jahopp...

2009-11-03 @ 20:28:38
Här hemma sitter jag när en av mina förebilder inom dansen har en dansklass på LKD som ligger två stationer bort härifrån.. Nämligen Nathalie Rosenberg! Jag hittade dansklassen i torsdags när jag kikade runt lite, det var inte längre ett, iiiiihi hon har dansklass.. Utan jag började mest tveka.. Ska jag gå. Vill jag gå. Eller ska jag skita i det. Det är bara dansare som går där på skolan där, plus att jag inte har nån kod så jag kommer inte in.. Men det slutade med att jag blev hemma... Just nu känner jag inte att jag ångrar mitt val, men jag kommer kanske att göra det! Men jag ska ta dansklass för henne den 21:a...

Ser man tillbaka ungefär 2 månadar så skulle jag typ jubla av glädje.. Jag vet inte riktigt vad som har hänt, men jag har typ tappat kontakten med Nat, först och främst. Och jag verkar ha tappat glöden för dansen för tillfället också. Det har inte blivit så mycket som jag hade hoppats på när jag flyttade till Stockholm. Allt blev bara jobbigt och fel med allt. Så ingen dans hanns med, så otroligt tråkigt. Jag hoppas hitta tillbaks till dansen igen, inom en snar framtid! Just dance... :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback