Med mitt hjärta som stod i brand.

2009-11-13 @ 17:00:25
Vaknade sent, men fixade mig och allt. Fick skjuts av mamma till skolan, och tog mig raka vägen ner till Junia i matsalen. Satt där och babblade en stund. Vid ett var det dags för franska där jag mest satt och skrattade för att allt lät så kul.. Efter en timme där så var det dags för matte, där vi gick igenom komplexa tal och sedan var det dags att räkna lite innan vi slutade vid tre-tiden. Hängde kvar lite med Junia tills vi drog därifrån vid halv fyra ungefär, hemma här vid fyra-tiden.. Inte gjort så mycket sen dess, raka vägen hit. Det blev lite smörgåsrån också, mums. Nu ska jag se lite på Förkväll och äta mandariner..

Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback