Pengarna försvinner iväg...

2009-11-19 @ 17:07:49
Jag kom iväg till Valbo en snabbis med mor strax efter två-tiden. Syster har praktik i valbo och slutade vid tre så vi skulle hämta henne. Åkte in tidigare för att kika i lite butiker, eller för att jag ville kika in på Gina. xD haha. Hade sett tröjor där, med huva och långärmad. Så testade dem och köpte två stycken, en hel svart och en svart/vit rutig typ. :) Sedan hämtade vi upp syster och åkte hemåt, förbi statoil för att hämta ut mina kursböcker, sedan till ica maxi. Där köpte jag Sannas julskiva "Min önskejul 2001" för 59:-.. Så nu har jag den, gött! Sedan åkte vi hemåt... Och nu sitter jag här och har nyss betalat min räkning på kursböckerna och den var på 960:-. Hjälp alltså, mina pengar bara rinner iväg just nu.. Inte bra alls! Nu ska jag lyssna lite på idol-skivan igen och försöka få ihop ett inlägg om gårdagen..

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback