Slut på veckan..

2009-11-15 @ 22:10:09
Just nu är det nyheter på tv4 och då reklam i filmen.. Så jag passar på att kika in här lite snabbt igen och blogga lite.. Inte för att det händer så mycket här. Kollar runt på olika bloggar och kikar runt på face som vanligt.. Dags för en ny vecka nu och såhär ser den ut...

Min veckoplanering..
Måndag: 9.30-ca11 Gävle sjukhus. Plugga tyska.
Tisdag: 10.15-11.15 Träffa tyskaläraren. Plugga tyska och matte. 18.00 Tandläkarn.
Onsdag: Sthlm troligtvis...?!
Torsdag: 10-12 Tyska ?. Plugga franska och ev. matte.
Fredag: 9-12 Psykologi. 13-14 Franska ?. 14-15 Matte ?.
Lördag: World class-Danskonvent i Sthlm hela dagen.
Söndag: Inget planerat.. Packa kanske..

Det är mycket plugg denna vecka, lite jobbigt. Men jag måste ju, haha. Men det blir nog skoj bara jag börjar.. Snart börjar filmen igen också, så jag ska slänga ut detta nu och kika runt lite till... :)

Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback