Soon... <3

2009-11-23 @ 11:08:30
Jag är vaken och det har jag varit ett bra tag nu, jag har bara inte orkat tagit mig upp ännu.. Men ska snart upp och hoppa, duscha, packa lite till och fixa mig.. Jag ska ju till Stockholm idag, det blir en längre tripp denna gång. :D Bussen går vid 14.10, najs! Jag ska träffa Micke och hänga hos han hela veckan, åker hem igen på söndag. Det enda som vi vet att vi ska göra är; Stjärnklart och träffa lite folk! Sedan är jag grymt sugen att gå på lite julmarknader, jag har ju tid när M är i skolan.. Jag lär ju kika förbi skridskobanan i kungsan också, även NKs skyltfönster. Även försöka få tag i lite annat folk. :) Lite julshopping kanske jag hinner med också! Ja, det verkar bli en mysig vecka iallafall.. Jag har såklart datorn med mig, så det kommer nog lite inlägg då och då här. :) Nu ropar duschen här!

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback