This is it!

2009-11-03 @ 18:28:00
Vaknade sent, men fixade mig och drog in till stan för att träffa Micke strax efter två-tiden. In på åhléns och förbi Emma, pratade massa med henne. Trevligt!! Sen lära hon jobba vidare, så vi gick därifrån.. Micke åkte vidare hemåt medans jag tog mig till hötorget, till biograf Sergel. Jag lära ju se This is it innan jag lämnar Stockholm liksom.. Så den blev det, jag gick själv igen, haha. Det finns väl inte så mycket att säga om filmen förutom att MJ är jäkligt grym. Dansen, låtarna, musiken, allt!! Men det var väl ingen film i min smak, och jag gillar ju inte ens MJ så.. Men nu har jag sett den iallafall, det var det jag ville! Nu behöver jag inte se den igen, punkt! Drog hem direkt efter filmen, var här strax efter halv sex typ.. Nu gör jag inte ett skit, eller ska packa lite...

Tjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback