Tv-kväll..

2009-11-15 @ 00:59:00
Det har verkligen varit en tv/film-kväll här hemma för mig.. Jag kollade på Dansbandskampen tidigare, roligt faktiskt. xD haha. Efter det så försvann alla härifrån, alla drog ut på äventyr, så jag blev själv hemma. Och då satte jag i Hairspray, gud va bra filmen är. Men lite roligt är det att jag ser scenerna från musikalen framför mig när jag såg filmen.. xD haha. Det är lite sjukt.. Men åh, vad jag vill se musikalen igen. Herregud! Får ni chansen att se musikalen så gör det!!! Sedan tog den slut och då satte jag i Heartbreak hotel.. (AA) igen!!! Jag älskar den.. Och den går faktiskt på tv imorgonkväll också, woho, jag får se den igen.. xD haha. Men jag sitter och glor på den nu, så mysig film ju.. Fortfarande hemma själv också!

Imorgon ska jag till Stockholm en vända med pappa och Sinikka för att städa ur rummet och hämta hem det sista grejerna. Det blir najs! Sedan får vi se vad som händer, när jag är hemma.. Men lite grejs finns det att fixa med, måste fixa en grej iallafall.. Nej, nu ska jag se filmen här. Vi hörs mer imorgon, eller senare när jag är hemma igen..

Go´natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback