Vaccinerad...

2009-11-10 @ 14:50:02
Ja, idag har jag och mor tagit den där sprutan så nu är man vaccinerad också. Det känns bra faktiskt! Och än har jag inte känt av något, haha, så hoppas det förblir så också. Annars idag så har jag varit i skolan, hade tyska imorse som inte gav så mycket. Bokade in en tid med läraren för att gå igenom uttal och så. :) Sedan ner till matsalen med Junia.. Prat, plugg och skratt, som det ska vara! Sedan kom bossen (Annette) ner och det blev så att Junia.. och jag.. fick sköta om utvärderingen där nere i matsalen en stund. Så vi fick en dator, och de som gjorde utvärderingen skulle få en kaka och kaffe gratis, yes. Det gick bra! Vid lunchtid typ så drog jag hemåt, för skulle ju till sjukhuset med mor vid halv två..

Nu sitter jag faktiskt här och lyssnar på fantastiska Jessica Andersson! Wow, hon är fabulous! Hennes skiva. ♥ Annars gör jag inte mycket alls, kikar bloggar och allt sånt där vanligt..

Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback