I just want one minute more.

2009-09-23 @ 23:54:48
Nu är det verkligen dags att sova igen, gud så tråkigt det är egentligen.. Man bara ligger helt upp och ner, och blundar... :P Som vanligt så har jag suttit här vid datorn, fixat lite med inläggen.. Så nu har jag fått ut två till, woho. Måns- och Diggiloo-inläggen, det känns gött. Typ bara fem inlägg kvar att fixa nu så är jag ikapp. xD haha. Annars så har jag kollat på Idol, såklart! Lite på kändisdjungeln, som är så sjukt tråkigt. Kollade andra avsnittet av Grey´s anatomy, nu måste jag verkligen se säsongspremiären nästa vecka, åh. Och jag funderar hur jag ska göra imorgon, gah. Får se hur det slutar.. Skola och stannar i sthlm eller åker hem till viken och tränar..?! Ja, som sagt, det visar sig imorgon.. Jag får sova på saken!

Go´natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback