Idol!

2009-09-29 @ 23:02:09
Nyligen sett Idol nu.. Och jag är både nöjd och icke nöjd med resultatet :P haha. Mariette var solklar för mig efter hennes uppträdande. :D Men sedan var både Clara, Erika och Moa grymma... Jag ville ju helst ha Moa faktiskt. Riktigt cool och härlig tjej, menmen.. Erika gillar jag dock inte så mycket, hade nog hellre sett Clara vidare då! Men det är som det är, Mariette gick vidare iallafall och det är mycket bra.. :) Har helt glömt bort och säga vad jag tyckte om killarna igår... Det var helt rätt att Jon gick vidare och sedan ville ju jag ha Eddie också, menmen.. Idol imorgon igen, killarnas tur.. Hoppas på Patrik och Erik då!! Heja! Nog om idol nu....

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback