Trevlig dag i stan.

2009-09-18 @ 19:30:14
Jag mötte som sagt upp A-K på centralen vid ett, så kul att träffas igen. :D Vo tog oss ut på stan, trallade igenom allt typ.. Drottninggatan, hötorgscity, sergelgången, gallerian osv.. Jag köpte iallafall en stor skjorta på Monki, en vit med grå/svarta ränder.. Skitsnygg! Efter nån timme på stan så begav vi oss till kungsan där vi kötpe varsin mjukglass och slog oss ner på en bänk.. Mumsade och pratade och bara hade det mysigt. Sedan trallade vi tillbaks genom stan och till plattan, in till t-banorna. Pratade lite till där innan vi sa hejdå och jag hoppade på t-banan hemåt.. Tusen tack för idag A-K, jättekul att träffas igen och umgås lite. :D Jag kom iallafall hem vid fem-tiden ungefär och har suttit här sedan dess.. Det händer inte mycket alls, strax dags för idol iallafall. :) Nu ska jag kika runt lite till här...

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback