12/3 - Glada gänget samlat! <3

2010-04-10 @ 23:54:08
Jag och A-K mötte upp Emma och Mika på centralen på förmiddagen. Vi tog oss till Telia-montern och hängde där en stund.. Snacka om att jag blev chockad när jag såg Johanna från Andra Avenyn där, hon som spelar Kitty. Wow, i like! Vi gjorde något mello-kryss där, lyssnade på spotify och flummade. Drog vidare ut på stan, till punkt shop och designtorget. Vi mötte sedan Bonnie och Sara på plattan och tog oss därifrån till centralen igen. Där även Micke kom efter en stund och även Annika när hennes tåg rullade in. :)


 


Runt 14-tiden så var det dags för Lovestonedcentralen och dem kikade vi såklart in. Mysigt! De sjöng Rising girl och Thursdays, grymt! Alla drog upp på signeringen utom jag, så jag stod kvar och vaktade allt. Efter det så var några av oss fram till Camilla Brinck, som var konferencieren där. Jag tog kort med henne, mysig person! Och sedan drog jag, Emma, A-K och Annika iväg...



Vi tog oss till Hötorgscity för att kolla in NEO vid tre-tiden. Han var grym, som vanligt! Sedan tog vi oss in till signeringsstället och slog oss ner på golvet bredvid. Resten av gänget ramlade in och vi ställde oss i kön. Pratade lite snabbt med NEO oh tog kort tillsammans. Sedan satt vi hela gänget där och pratade, flummade och hade skoj! Linda Pritchard kom och hela gänget utropar ett glatt: "Heej Linda!". Roooligt! Vid fyra-tiden så var det dags för henne att uppträda, ut igen. Hon bjöd på två låtar, You´re making me hot-hot-hot och Glorious. Hon är grym! Vi tog oss fram till henne, såklart. Köpte singeln, pratade lite och tog kort tillsammans. Sedan campade vi där lite. xD haha. Lollo kom här i svängarna också, mys! Nanne Grönvall stod på tur, men var sen, haha. Efter henne så drog alla iväg för att äta nåt. Jag och Micke blev kvar, tänkte kolla på Frispråkarn, men precis när vi kom ut så mötte vi Brandur, så vi pratade med han.. Och efter det så åkte vi ut till Globen shopping för att heja på Annamia, så vi pratade lite med henne. Träffade även Hannah, som blev väldigt glad över att se oss, roligt! Efter en stund där så drog vi tillbaks in till stan, till Sandy´s där resten av gänget var och vi trallade därifrån till centralen...

  


 
 


centralen letade vi upp rätt spår för att möta upp Jennie, det dansade och skrattades och till slut så kom hon och det blev ett väldans kramkalas! Glada gänget var nu samlat! ♥ Alla hämtade sina väskor som var inlåsta och vi begav oss ut på vandring för att hitta en pizzeria som hade plats för elva personer. Yeah! Till slut så hittade vi en liten på kungsholmen som fick bli vårat stopp. Vi klampade in och tog upp hela stället typ, alla åt utom jag.. Vi satt där och pratade och kollade på Let´s Dance, åh! När alla var klara så tog vi oss tillbaks till centralen där alla skiljdes åt olika håll typ. Jag, Micke, A-K och Annika åkte hem till Micke, där vi pratade, bäddade upp och sånt!

 
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback