Aldrig någonsin densamma.

2010-04-15 @ 23:15:18
Här har jag minsann suttit hela dagen. Men jag har gjort nåt vettigt, jag har pluggat massa.. Socialpsykologi-uppgiften i psykologin är så gott som klar. Det känns hur skönt som helst! :D Det tyder på att jag är klar med psykologi-kursen. Heja mig! Även fixat diskussionen på papret i svenskan, den som jag har legat och dragit så länge med. Jag vet inte om jag är nöjd alltså, men den är inskickad nu så får Jenny kolla på den. Också får jag förbättra den sedan, men glad att den är inskickad i alla fall. :) Och jag har ätit massa idag också. xD Makaroner&köttfärs, gurka och massa mackor.. Gott! Nu sitter jag mest här och suckar, vet inte riktigt vad jag ska göra. Inget mer plugg i alla fall. Klockan tickar ju på, det kanske är dags att släcka ner och sova lite.. Eller...?! Kanske kan kolla på High school musical 3, hm, det låter som en bra idé. Men jag stänger ner här ändå.. Hörs mera imorgon!

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback