Älska promenader!

2010-04-11 @ 14:20:38
Som sagt, jag kom ut på en promenad.. Jag fixade mig och trallade iväg strax efter halv tolv här. :) Jag var ut till Västanbyn och vände, köpte en piggelin-glass på hemvägen. Ute och gick i hela två timmar, kom hem strax efter halv två här! Åh, det var så himla skönt och solen värmer! Jag kollade nu på hitta.se hur långt jag gått, det är 5km från mig ut till västanbyn, och jag har gått fram och tillbaks. Yay, 10km, det var inte dåligt! :D Då är jag nöjd för dagen..

Nu hamnade jag lite snabbt här, men jag ska hoppa över till mitt pluggande igen. Medicinsk grundkurs står på tur! :) Sedan får vi se om jag orkar mer...
Pusshej!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback