Dagen närmar sig sitt slut.

2010-04-25 @ 21:33:45
Inte blev det något plugg för mig inte. Jag la in bilderna från igår på datorn, plus att jag kollade lite på filmklippen, åh ta mig tillbaks!!! Annars har jag mest suttit här och kikat runt. Kollade på Bones tidigare också, det är bra! Nu gör jag inget alls...

Kommande veckan...
Måndag: Skolan hela dagen. Plugga naturkunskap och matte!
Tisdag: Skolan hela dagen. 2 Nk-prov! Step up 17.00. Styrkepass 18.35. Plugga matte!
Onsdag: Skolan hela dagen. Matte-prov! Plugga svenska och naturkunskap! Andra Avenyn på tv!
Torsdag: Skolan hela dagen. Hålla tal på svC(?). Afropowerdance 18.15. Plugga!
Fredag: Skolan hela dagen. Plugga!
Lördag: Plugga!
Söndag: Plugga! Anna Bergendahl i Valbo! Bones på tv!

Så ser min vecka ut. Det är Väldigt mycket plugg. Känns som om jag inte kommer göra något annat, gud så jobbigt! Inte så mycket tid kvar i skolan nu ju, men massor att göra.. Gah! Lite träning blir det också, lycka! Jag ska nog överleva veckan... Hoppas jag!

Nu ska jag packa ihop väskan för imorgon, sätta i nån film och sedan efter den sova lite. För att orka upp till skolan imorgon och träffa underbara vännerna! ♥
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback