Dagen rusar iväg.

2010-04-08 @ 19:32:57
Vaknade kring halv elva-tiden ungefär, duschade, fixade mig  och åt lunch. Mamma skjutsade mig till skolan kring tolv-tiden, där jag träffade folket. Vid ett så var det dags för svenska, där vi gick igenom argumenterande texter och hur vi ska skriva en. Pratade även om studieresan vi ska göra i maj, till Uppsala igen. Så roligt! Så anmälde mig och betalade direkt. Vi slutade vid tre-tiden, en snabbis ner i matsalen och sedan gick jag och Linnéa ner på stan och jag vidare till badet. Var där redan vid fyra så det fick bli lite plugg innan passet. Vid fem så började styrkepasset.. :D Det var inte alls lika jobbigt idag som det brukar vara, men lika roligt för det! Pratade med Päivi efteråt, och vi skulle höras av angående konventet. :) Trallade hemåt och kom hem strax efter halv sju och då åt jag direkt. Nu har jag placerat mig här vid datorn, tråkigt nog, och kollar lite på tv. Ska kika igenom alla bloggar nu, som vanligt! :)

Pusshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback