Den som gör en blind och dum.

2010-04-15 @ 16:15:54
Vaknade i lagom tid idag. Duschade, åt frukost och fixade mig. Mamma skjutsade mig till skolan, där det stod massa folk utomhus. Brandlarmet hade tydligen gått, eller det var en övning. xD haha. Så jag pratade lite med Annette i väntan, mys! Kom in och raka vägen ner till matsalen, där jag inte gjorde så himla mycket utan skrev mest ner allt plugg jag har kvar denna termin. Hur mycket som helst, gah! Vid ett så var det dags för svenska. Där vi kollade på massa tal och analyserade lite. Fick reda på vårat betygsläge i kursen också, najs. Och jag och en till i gruppen har bestämt oss för ett godisförbud i en vecka framåt. Alltså från idag till på torsdag! Popcorn får ätas, men inget annat gott. xD Om man/den som förlorar ska köpa med sig 1kg godis till nästa lektion!! xD Haha, så det blir spännande!! Strax innan tre-tiden så slutade vi och jag trallade hemåt...

Här sitter jag nu och det händer inte mycket alls, jag har nyligen kikat igenom alla bloggar. Ska ta och kika in på fronter också och se om en lärare hört av sig eller inte. Annars vet jag inte vad som händer idag! Blir väl till att tråka här...
Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback