Det går fort...

2010-04-23 @ 17:41:09
Dagarna går otroligt fort alltså. Denna dag har bara svischat förbi. Jag var till skolan tidigare idag, tänkte ju gå på naturkunskapen men jag blev kvar i matsalen med lite folk istället. :) Pratade lite, sjöng och dansade lite. xD haha. Vid halv ett ungefär så drog vi iväg till Jensas för att äta lite lunch. Det var jag, Junia, Marie + dotter, Leslie, Pekka, Andreas och Patrik (tror jag han hette). Det var trevligt! Pratade massa och sådära, det var länge sen. Sedan gick hälften av oss tillbaks till skolan där jag mest bara satt och ugglade. Vid halv fyra så trallade jag hem till gammel-mormor för mamma var där... Och strax därefter så åkte vi till Valbo, mormor hängde med också. Där köpte jag ett par Converse-skor igen, vita originalet denna gång! Det sägs överallt att dem börjar ta slut, överallt, så då lära jag passa på att köpa dem. :) Kom hem för en liten stund sedan bara och nu ska jag kika igenom datorn lite snabbt. Sedan ska jag försöka plugga lite... :)

Pusshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback