Det går segt nu!

2010-04-26 @ 17:47:22
Jag drog iväg till skolan imorse, kom dit kring halv tio-tio. Satt nere i matsalen med gänget, mys. Jag skrev lite på talet i svenskan också men kom inte så värst långt. Jag och Marie kollade på mina klipp från Bounce, trevligt. Och pratade massa, vilket jag har saknat en hel del.. Sedan fick jag skjuts hem av henne, tack. :) Var ut och gick en stund efter det, köpte en calippo-glass, så gott! Väl hemma så satte jag mig här vid datorn och det har inte hänt så mycket...

Jag sitter nu här och kollar på Grey´s Anatomy, har redan sett avsnittet men ändå, det är bra. Det slutar vid sex här. Då måste jag plugga lite, tyvärr, men jag måste verkligen.. Nu börjar Grey´s här igen!

Pusshej! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback